BLC Telecomin liittymä on taloyhtiölle perusteltu hankinta ja arvovalinta
Aikoinaan taloyhtiöön hankittu kaapelitelevisioliittymä on kelpo valinta vielä tämänkin päivän näkövinkkelistä. Se tuo asukkaille korkealaatuiset tv-palvelut, runsaasti maksukanavatarjontaa, nopeasti käyttövalmiin BLC Kaapeli -laajakaistan - ja jos taloyhtiö niin haluaa – jokaiseen huoneistoon toimitettavan taloyhtiölaajakaistan.
Vaikka kaapelitelevisioverkko on vielä hyvissä voimissa, me BLC:llä katsomme kuitenkin aina tulevaisuuteen. Kun tarvetta on nopeammille laajakaistayhteyksille, kiinteistötekniikalle ja tulevaisuuden internetpohjaisille palveluille, on kiinteistön tietoliikenneyhteyksien seuraava askel valokuitu.
BLC Telecom on rakentanut valokuitua Savonlinnan seudulle jo kauan. Verkon rakentamisessa niin kaupungin keskustaan kuin omakotiasutuksen alueille yhtenä tärkeänä kannustimenamme on ollut oma seutukunta ja sen elinvoimaisuus. Me BLC:llä olemme ylpeästi savonlinnalaisia – haluamme mahdollisimman kattavalle alueelle tarjoamallamme valokuituverkolla turvata oman kotipaikkakuntamme kilpailukyvyn. Modernit tietoliikenneyhteydet ovat alueellisen kehityksen tärkeitä rakennuspalikoita ja me BLC:llä tahdomme kantaa tässä oman vastuumme.
Olemme aktiivisesti mukana savonlinnalaisten arjessa ja juhlassa: tuemme laaja-alaisesti paikallisten lasten ja nuorten harrastuksia, paikallista urheilu- ja kulttuurielämää ja järjestöjä. Myös asiakkaamme arvostavat paikallisuutta.
BLC Telecomin laajakaistapalvelut tuotetaan Savonlinnassa. BLC Telecomin omistaa savonlinnalainen BLC-osuuskunta. Kotimaisuuden merkkinä palvelullemme on myönnetty avainlippu, jota kannamme erityisellä ilolla - muut alueellamme internetpalveluita tarjoavat yhtiöt eivät ole tähän kotimaisen alkuperän tunnustukseen oikeutettuja.
Olemme myös seudun ainoa palveluntarjoaja, joka tuottaa laajakaistapalvelunsa puhtaasti aurinkovoimalla.
Käyttämällä BLC:n palveluita tuetkin paikallista työllisyyttä, kehitystä, urheilua, kulttuuria, hyvinvointia ja ympäristöä.
Vaikka me savonlinnalaisena palveluntarjoajana nostamme paikallisuuden ja kotimaisuuden arvoissamme korkealle, pitää taloyhtiön tietoliikenneyhteyksiä totta kai arvioida myös niiden hinnan ja toimivuuden kannalta.
Taloyhtiölaajakaista + kaapelitelevisio -kokonaisuus on lippulaivatuotteemme ja olemme sitoutuneet pitämään huolen siitä, että se on aina hinnaltaan kilpailukykyinen ja toimivuudeltaan ja teknisiltä valmiuksiltaan erinomainen.
Operaattorin vaihtaminen taloyhtiöissä ei siis lähtökohtaisesti tuo säästöjä.
Tunnemme Savonlinnan seudun ja sen taloyhtiöt vuosien, jopa vuosikymmenten, pitkäaikaisen yhteistyömme kokemuksella. Voimme tarjota taloyhtiönne tietoliikenneyhteydet sovitettuna kiinteistönne ominaisuuksiin. Taloyhtiön nykyisen varustelun ja tulevaisuuden suunnitelmien pohjalta löydämme parhaan mahdollisen toimitustavan juuri teidän taloyhtiönne tarpeisiin.
Jos taloyhtiönne on jo varustettu ethernet-kaapeloinnilla, huoneistokohtaisen laajakaistapalvelun symmetrinen nopeus voi olla jopa 1000/1000Mbit/s. Olemme sitoutuneet pitämään myös laajakaistapalvelun perusnopeuden kilpailukykyisenä – tarjoamamme perusnopeus on ollut useana vuonna markkinoiden nopeimpia.
Pian on taas taloyhtiöiden yhtiökokousten aika.
Jos taloyhtiössänne keskustellaan taloyhtiölaajakaistan hankinnasta ja jaat arvomme paikallisuudesta, ympäristöystävällisyydestä ja nykyaikaisten tietoliikenneyhteyksien tarpeellisuudesta toimi näin:
-
Ilmaise hallitukselle/isännöitsijälle tahtotilasi suosia paikallista palvelua
Samalla voit kertoa myös, että:
-
BLC:n palvelut tuotetaan Savonlinnassa puhtaasti aurinkovoimalla
-
BLC:n palvelut ovat 100% kotimaisia ja niille on myönnetty avainlipputunnus
-
BLC on sitoutunut pitämään taloyhtiöpalveluidensa hinnoittelun kilpailukykyisenä – operaattoria vaihtamalla ei säästöjä taloyhtiölle synny
-
Nopeimpia yhteyksiä kaipaaville ethernetkaapeloituun taloyhtiöön huoneistokohtainen palvelu BLC Valo 1000/1000Mbit/s on symmetrisyydellään ylivoimaisesti markkinoiden nopein ja nykyaikaisin
-
Häiriötilanteissa BLC:n korjaustiimi löytyy paikkakunnalta
-
BLC:n asiakaspalveluun soitettaessa sen vastausaika on keskimäärin 13 sekuntia
-
BLC:n asiakaspalvelukeskuksesta ja myymälästä saa henkilökohtaista palvelua ja nopean avun ongelmatilanteisiin
Aiheet: